FREE Wedding Table Planner

+ FREE Wedding Budget Planner and more wedding planning tools

Join now free to use

Wedding Forum - Its on Friday!!!!!...

Not signed in (Sign In)

UKbride Supermarket


* Discount available to Power Users only. Terms and conditions apply. more

  1.  
    • AmyH608
      CommentAuthorAmyH608
      Got married 6 years ago
      Posted: May 6th 2014
      Just marriedBadgeBadge
     
    HI all,

    So my hen is approaching very fast - this Friday (9th)!! Super excited....also a little apprehensive as i thought i knew all of what was going on but there are apparantley a few surprises along the way!!! Eeek!!
    So our plan is train to London at 10:30am along with some bubbly my mum has got for us :)
    Afternoon tea at 2pm (unknown location - surprise)!
    Ice bar at 6:30
    Then onto a club called Strawberry Moons for a VIP booth, champagne, cupcakes and snack platters!!
    Saturday - apart from hanging lol its a relaxing day of site seeing (open tour bus, Friends style) lol then a meal in the evening followed by more drinking!!
    Sunday - return home to sleep!!

    Anyone have any thoughts as to what the surprises will be? lol im so impatient!!!

    Whats everyone else doing for their hens and how close are they? xx
  2.  
    • RachelE118
      CommentAuthorRachelE118
      Got married 6 years ago
      Posted: May 6th 2014
      Just marriedBadgeBadge
     
    Hi Amy- mine is the weekend after yours and 7 of us are off to an adult only weekend in Butlins (which seemed like a good idea way back when!!). I know the girls have met to sort out some surprises but I'm more terrified than impatient!!! My h2b says it's cos I'm not in control (apparently I'm a control freak...me??? lol). I am looking forward to having my hair and make up trial that morning though. Good luck for the weekend xxx
    PS how organised are you for the wedding, I guess you're the weekend before mine?
  3.  
    • AmyH608
      CommentAuthorAmyH608
      Got married 6 years ago
      Posted: May 6th 2014
      Just marriedBadgeBadge
     
    Oh wow yours sounds like soooo much fun :) which Butlins are you off too? Haha thats probably my problem that im not in control!! :/ i just like to know things lol!! Ooooo that'll be lovely having hair and make up done the same day as well!! I had my hair trial 2 weeks ago, the same day as my dress fitting, made such a difference to the look of the dress.

    Yeah were the 21st June.... i think were pretty much sorted :-/ I dont think we have anything really left to sort apart from the small bits like making favour boxes a couple of weeks before etc! Is it just me or are you getting stressed but more emotional than anything!!? I seem to be crying over anything lol!! How are your plans? xxx
  4.  
    • JennK
      CommentAuthorJennK
      Got married 5 years ago
      Posted: May 6th 2014
      Ticker backgroundIs poweruserJust marriedBadgeBadgeTicker foreground
     
    Sounds fabulous, have a lovely weekend!

    Members signature icon
    Our perfect day - 08.08.15 <3


  5.  
    • RachelE118
      CommentAuthorRachelE118
      Got married 6 years ago
      Posted: May 6th 2014
      Just marriedBadgeBadge
     
    Omg Amy I've been a nightmare even my moh told me off yesterday!!! Apart from my dress not even being back yet we're pretty sorted. I still need to get some bits and pieces but nothing major. X
  6.  
    • AmyH608
      CommentAuthorAmyH608
      Got married 6 years ago
      Posted: May 7th 2014
      Just marriedBadgeBadge
     
    Thanks MrsKirby - i canny wait :)

    Haha Rachel my MOH is my eldest sister and shes constantly told me off :) Oh no any idea when your dress will be back? I just had a fitting and had to have £250 ish worth of alterations!! :/ Its a good feeling to know its just little bits isnt it!? xx
  7.  
    • RachelE118
      CommentAuthorRachelE118
      Got married 6 years ago
      Posted: May 7th 2014
      Just marriedBadgeBadge
     
    That's a lot of altering!!! My dress was due in last week they've said they're hoping it'll be in by the end of the week. I don't know when I start to really panic!! Xx
  8.  
    • Becky1608
      CommentAuthorBecky1608
      Got married 6 years ago
      Posted: May 7th 2014
      Ticker backgroundIs poweruserJust marriedBadgeBadgeTicker foreground
     
    Ooooh the ice bar is fun!! Xxx

    Members signature icon
    29/09/2008 - The Day we met
    12/11/2008 - When we decided to be more than friends
    04/11/2012 - A proposal in Central Park NYC
    08/11/2014 - The day we say I do!
  9.  
    • AmyH608
      CommentAuthorAmyH608
      Got married 6 years ago
      Posted: May 12th 2014
      Just marriedBadgeBadge
     
    So i'm back to work today after my amazing hen weekend!!!

    First surprise was LOTS of presents on the train down,with lots of alcohol lol!! I got so many keepsakes from my bridesmaids (sisters) some of which made me well up! And then i got the dress up things like veil, wand, l plates, sash!!
    Next surprise was the 'travelodge', turned out to be luxury apartments....absolutely amazing place to stay!
    Then it was onto afternoon tea.....at the Hilton, had never been before and it was so lovely!
    Ice bar was so much fun! Such an experience, would defo go back!
    And finally on Friday... Strawberry Moons, this place is amazing, we partied hard until 3am!!

    Saturday turned into a washout with rain :( so we went to Camden Market sat in a pub drinking wine and eating, then went to Covent Garden for more wine and street entertainment! Then back to the apartments for a chill out before heading to a gorgeous little italian restaurant for a lovely meal and wine. Ended up in a Shisha bar thing outside the italian dancing with belly dancers lol so random but soooo good!!

    Yesterday was home time :( So many good memories and laughs!!

    I hope everyone on here enjoys their hens just as much as i have!! xxx
 
Enter Now